کد خبر : 1304775 | 27 بهمن 1394 ساعت 14:55 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

موراتی:برنامه ای برای ریاست به اینتر ندارم

رئیس سابق باشگاه اینتر، شایعات موجود پیرامون احتمال بازگشتش به عنوان رئیس این باشگاه را تکذیب کرد.

موراتی:برنامه ای برای ریاست به اینتر ندارم
به گزارش "ورزش سه"، وضعیت نه چندان ایده آل اینترمیلان در رقابت های سری آ باعث شده تا شایعاتی پیرامون احتمال بازگشت ماسیمو موراتی، رئیس سابق این باشگاه به پست قبلی خود، در رسانه های مختلف ایتالیا شنیده شود. با این حال موراتی معتقد است که نگاه اینتر باید همچنان رو به جلو باشد.

موراتی به رای اسپورت گفت:" به عنوان یک هوادار ممکن است که به باشگاه نزدیک تر شوم اما نگاه مجموعه اینتر باید همچنان به سمت آینده و مسیری باشد که آغاز کرده است. مسیر جدید اینتر به اتفاقات جدید ختم می شود و افراد جدیدی در حال حاضر برای رساندن باشگاه به جایگاه اصلی اش در حال تلاش هستند. من نمی خواهم باعث ایجاد موقعیتی شوم که مالک جدید باشگاه در آن دچار مشکل شود."

موراتی در ادامه پیرامون وضعیت نامساعد اینتر پس از شکست مقابل فیورنتینا و سقوط به رتبه پنجم جدول رده بندی رقابت های سری آ صحبت کرد:" مانچینی را به خوبی می شناسم و او اکنون باید تمامی تلاش و اقدامات لازم را برای بازگشت تیم به شرایط طبیعی انجام دهد. مسئله مهم دیگر این است که باید شرایطی فراهم شود که مانچینی نسبت به آینده شغلی خود در باشگاه نیز اطمینان کامل داشته باشد و در پست خود احساس راحتی و آرامش کند."

دیدگاه‌ها